Jubilæumsårsmøde

I anledningen af Højskolernes 175 års jubilæum, bliver FFD's årsmøde og generalforsamling i år afholdt på Rødding Højskole d. 2.-3. maj.

Foruden generalforsamlingen, kan du se frem til samtalesaloner og festtaler fra både Finansminister Kristian Jensen og Kulturminister Mette bock.

Om fredagen stiller Højskolebladet Live spørgsmål ved hvilken rolle, højskolen spiller i de næste 25 års udfordringer.

Du kan også glæde dig til, at vi løfter sløret for, hvem der løber med Den folkelige sangs pris, der traditionen tro bliver uddelt på Årsmødet.

Se programmet for årsmøde og generalforsamling her

Årsmødehæftet 2019

Hæftet indeholder spændende artikler samt beretning, handlingsplan, budget og meget mere.

Se Kristian Jensens jubilæumstale til højskolerne:

Kristian Jensens jubilæumstale for Højskolerne

Finansminister Kristian Jensen holder jubilæumstalen ved Højskolernes årsmøde hvor 175 års jubilæet markeres. (Vi beklager den dårlige lyd)

Slået op af Højskolebladet i Torsdag den 2. maj 2019