Find det, du er god til

Højskoleophold giver dig en unik mulighed for at dyrke dine interesser og finde ud af, hvad du er god til. Højskolerne.dk giver dig overblik over alle Danmarks højskoler - og du kan få vejledning og inspiration til at finde det helt rigtige kursus.

Disse spændende danskere fandt det, de var gode til på højskolen. Hør dem fortælle om, hvordan højskolen har påvirket deres liv og karriere.

Find ud af mere om højskoleophold

Hvor i Danmark kan man komme på højskole, og hvor lang tid varer et højskoleophold almindeligvis?

Følg linkene og bliv klogere på dine muligheder.

Hvad er et langt højskoleophold?

Hvor ligger højskolerne?

Hvilke fag kan jeg få?

Typiske spørgsmål og svar.

Mangler du inspiration?

På et højskoleophold har du en unik mulighed for at dyrke dine interesser og finde ud af, hvad du er god til. Højskolerne.dk giver dig overblik over alle Danmarks højskoler - og du kan få vejledning og inspiration til at finde det helt rigtige kursus.

Du er også velkommen til at ringe på 33 36 40 40 eller skrive en mail til kontor@ffd.dk - så vejleder vi dig i valg af en højskole.

Find højskolekursus

Find et højskoleophold, der passer til dig. Vælg mellem 75 højskoler og over 200 fag.

Søg kurser

Hvad er en højskole?

Hvis du ikke helt har styr på hvad der gør en højskole til en højskole, så har vi et svar.

Få svar: hvad er en højskole

Fag og emner

De danske højskoler tilbyder tilsammen undervisning i mere end 200 forskellige fag.

Se fag og emner