Syng, spis og snak

Udgivet 19-09-2017

Sang, mad og samtale skal bringe Danmark tættere sammen. Nyt initiativ vil med fællessang og fællesspisning bygge bro mellem forskellige befolkningsgrupper, skabe samhørighed og styrke fællesskabet i Danmark.

Sang, mad og samtale skal bringe Danmark tættere sammen

Det er dokumenteret, at musik har en unik evne til at skabe samhørighed mellem mennesker. Et nyt landsdækkende initiativ vil med netop fællessang og fællesspisning over hele landet skabe fællesskab mellem forskellige befolkningsgrupper i Danmark.

Konkret afholder 10 højskoler fordelt over hele landet hver en række arrangementer, hvor lokalbefolkningen inviteres på mad, sang og samtale.

Følg projektet på www.hojskolesangbogen.dk/syngspisogsnak

Se Syng, spis og snak arrangementerne

Læs nyheden om Syng, spis og snak

Nordea-fonden

Projektet er blevet til med støtte fra Nordea-fonden.