Højskolelærer med passion

Udgivet 09-02-2018

Simon tog pitstop fra jobbet som højskolelærer for at genforelske sig i musikken og udforske sammenstødet mellem e-musikeren og højskolens sangtradition i en tid, hvor musik er noget, du kan skabe på en pc.

Højskolelærere er ofte eget passionerede lærer. En passion de udlever på højskolen med eleverne. Men en gang i mellem er det godt at tage ud og hente inspiration.

Simon Jespersen 44 år og autodidakt musiker. Han har gennem tiden udvidet sit repertoire med titler som cykelbud, yogainstruktør og coach, men først og fremmest har han undervist på Den Rytmiske Højskole i 11 år.

Sidste år tog han orlov for at holde sig aktuel og genvinde kærligheden til sit felt.

Læs hele historien:Jeg ville være popstjerne og højskolelærer Jeg ville være popstjerne og højskolelærer