Esben Sloth får publikumsprisen

Udgivet 02-02-2017

Det blev filmen fra Brandbjerg højskole med Esben Sloth som producent, der tog publikumsprisen i vores filmkonkurrence.

Brandbjerg-elev vinder både publikumspris og 1. pladsen i Højskolernes filmkonkurrence

"Skal jeg vise dig rundt", sådan lyder indledningen i Esben Sloths film fra Brandbjerg Højskole. Derfra bliver vi taget med på tur i alle kroge af højskolen. Vi suser med rundt på højskolen, filmet i POV i et hæsblæsende tempo. Stort set alle på Brandbjerg spillede en rolle, og i slutscenen samles de i et jubelbrøl.

Det synes publikum var den bedste film i vores filmkonkurrence. Dermed løb Esben både med 1. præmien og publikumsprisen i Højskolernes filmkonkurrence.

Se vinderfilmen "Skal jeg vise dig rundt"

All because of højskole

"Wuuhuu! Mega fedt! :-) 2 billetter til Roskilde Festival! Tusind tak for det hele. Det er overvældende og super fedt at være en del af​ - all because of højskole!", sagde Esben da han fik beskeden.