Sundhed, mad og livsstil

Elsker du at lave mad, eller vil du gerne omlægge din livsstil? På et kort kursus kan du dyrke din passion for madlavning eller lære, hvordan du kan leve sundere og skabe balance i dit sind.

Mad, sundhed og personlig udvikling

Du kan tage på et kort kursus på en højskole og dykke ned i en stribe forskellige aspekter af sundhed og livsstil. Du kan få ro i sindet og velvære i kroppen på et kursus i yoga, meditation eller mindfulness, eller du kan gå mere konkret til sundheden ved at tage et kursus om spisevaner og vægttab.

Hvis du elsker at opholde dig i køkkenet, kan du tage et madlavningskursus, hvor du stifter bekendtskab med en ny gastronomisk retning eller lærer at lave din livret på en anderledes og eksotisk måde.

Du bliver guidet af passionerede undervisere, der brænder for at videreformidle deres viden. Der findes kurser til alle behov. Måske ønsker du du at omlægge hele din livsstil og gøre op med dårlige vaner, blive klogere på dit eget sind eller bare gerne vil være en bedre kok.

Find et kort kursus

Der er plads til voksne i alle aldre på korte kurser, men der findes også kurser, der er særligt målrettet seniorer. De fleste korte kurser varer en uge, men de kan sagtens vare længere.

Se alle korte kurser i faggruppen

Se alle seniorkurser i faggruppen

Bestil et katalog

Få overblik over alle korte kurser eller læs mere om lange højskoleophold.

Bestil et katalog

Gavekort

Vil du glæde nogen med et højskoleophold eller et tilskud?

Køb et gavekort