Bestil en gratis vinderplakat

Udgivet 23-10-2019

I forbindelse med højskolernes 175 års jubilæum 2019 udskrev vi en plakatkonkurrence. Der indkom 27 forslag og de tre vinderplakat er nu trykt. Bestil en gratis plakat.

Højskoleelever fra  Silkeborg HøjskoleHadsten HøjskoleOasehøjskolenRødding HøjskoleDen Skandinaviske Designhøjskole  og  Seniorhøjskolen Nørre Nissum  deltog i konkurrencen om at skabe en plakat, der markerer  højskolernes 175-års jubilæum  her i 2019. Der indkom 27 forslag på jubilæumsplakater.

Læs mere om konkurrencen og juryens begrundelser.

Førstepæmien på 10.000 kr. (til højskolens elever) gik til Malte Østergaard, højskoleelev på  Den Skandinaviske Designhøjskole Anden præmiem gik til Klara Kaye Søborg, som også er højskoleelev på  Den Skandinaviske DesignhøjskoleTredjepræmie gik til Thora Engell-Kofoed, som er højskoleelev på  Oasehøjskolen .

Plakaterne kan bestilles gratis

så længe lager haves på webshop.hojskolerne.dk. OBS! du betaler for fragten.

De 3 vindere

1. præmie