Hele verden var på højskole

Udgivet 22-08-2017

1000 unge fra 129 lande har brugt 10 højskoler som laboratorium for løsninger af verdens problemer og de var begejstrede for højskolen.

1 minuts stående bifald for højskolernes på Unleash Award showet taler sit eget sprog: Højskolerne har gjort en kæmpe forskel for arbejdet med at skabe en mere bæredygtig verden ved at huse de 1000 unge fra 129 lande, som har været på besøg i Danmark i forbindelse med projektet Unleash LAB Denmark.

Der var gåsehud for alle pengene i går til Unleash Award show da 1000 unge top-talenter (30 år i snit) fra hele verden brød ud i spontan jubel over deres møde med 10 af Danmarks højskoler, der bare har leveret varen 110%.

Siger Simon Lægsgaard, forstander på Brandbjerg Højskole og Højskolernes medlem af styregruppen for UNLEASH.

Læs mere om højskolernes rolle i Unleash Lab Denmark