Find julestemningen på julekursus

Udgivet 20-11-2018

Flere højskoler holder julekurser i december for dem, der kunne tænke sig en juletid med spændende foredrag, fællesskab, og selvfølgelig en masse god mad.

Tag på kursus i julen. Mange højskoler har både julekurser og nytårskurser.

En jul med indhold

Drømmer du om at slippe for julestress, indkøb og frygten for at brænde sovsen på? Så tag på højskole og få en jul med indhold, perspektiv og samvær. Her er der tid til ro og fordybelse - selv i en kaotisk juletid. Og så sætter højskolerne den perfekte ramme for julestemningen med mulighed for masser af sang, natur og god mad. Der er tradition for at synge på julekurserne. så der er også stor sandsynlighed for at julesangene bliver sunget højere end hjemme i stuen og at fællessang får god plads.

Se julekurser her

Hvad laver man på et julekursus?

Højskolerne strikker forskellige kurser sammen, der løber over julen og flere steder også over nytår. Der er både plads til de klassiske juletraditioner og spændende udflugter, sang, foredrag og meget mere. En ting er sikkert: Fællesskabet og samværet med de andre kursister er i centrum.

Find et julekursus, der passer dig

Der er altså mange muligheder for at holde jul på en højskole, så det er bare om at begynde søgningen efter et julekursus, der passer til dig.

Du kan også vælge at give et højskoleophold til en, du holder af.

Køb et gavekort her

Gavekort

Vil du glæde nogen med et højskoleophold eller et tilskud?

Køb et gavekort

Find højskolekursus

Find et højskoleophold, der passer til dig. Vælg mellem 75 højskoler og over 200 fag.

Søg kurser