Nye højskolekurser på hjemmesiden

Udgivet 21-10-2019

Så er næste års korte og lange højskolekurser sendt ud på hjemmesiden. Find dit ophold mellem næste 1200 korte kurser og 230 lange kurser

Søg efter et højskolekursus der passer til dig

Savner du inspiration til valg af et højskolekursus? Så søg efter et kursus i vores kursussøgning. Der er fag til stort set enhver smag. Du kan blive klogere på kunst, arkitektur, grafik, musik, teater, litteratur, sprog, medier, samfund, politik, rejser, naturen, idræt, gymnastik, sundhed, mad, livsstil.

Søg efter kurser

Den brede vifte af kurser udbydes af de 70 højskoler som findes i Danmark. Ny på højskolekortet er Højskolen Mors , hvor du fx kan komme på "På sporet af historien". Og i nærheden er Vester Thorup Højskole godt i gang med at bruge, vise og forstå naturen. I den anden ende af Danmark kan du strikke eller tage på Folkemøde med Bornholms Højskole .

Søg efter højskoler

Send mig et katalog

Du kan allerede nu forudbestille det nye gratis højskolekataloger med alle korte kurser.

Send mig et katalog når det kommer

Fag og emner - 1-7 uger

De danske højskoler tilbyder mere end 1.000 korte kurser indenfor forskellige områder.

Se fag og emner

Fag og emner

De danske højskoler tilbyder tilsammen undervisning i mere end 200 forskellige fag.

Se fag og emner