Fik du læst avisernes højskoletillæg?

Udgivet 30-11-2020

Politiken, Kristeligt Dagblad og Jyllandsposten bragte i løbet af november måned redaktionelle tillæg om højskolerne. Læs dem her.

Tillæg i Kristeligt Dagblad, Politiken og Jyllands-Posten

Indholdet i tillæggene indeholder udover oversigt over flere højskolers kurser, artikler om livet på højskolerne.

I Kristeligt-Dagblad kan du blandt andet læse om 100 år med gymnastik på Ollerup Højskole, om den nye Højskolesangbog, om hvordan eleverne på Uldum Højskole bliver til "vintervikinger", om hvordan højskole aldrig ender, den store interesse for højskoleophold og meget mere.

Jyllands-Postens tillæg er med artikler om naturvidenskab på Rønde Højskole, om coronaudfordringerne på højskolerne, debat om FN's verdensmål på højskoler, interview med Kulturministeren og meget mere.

I politiken-tillægget kan du læse artikler om livet på seniorhøjskole, om pitstop-højskoleophold, den stigende popularitet for højskoler, om det at gå på en kristen højskole og meget mere.

Politikens skriver i starten af højskoletillægget, i lederen:

Hvad enten du lige er blevet færdig med gymnasiet, er kørt træt på studiet eller har brug for inspiration sidst i livet, så tag på højskole og bliv overrasket - eller læs tillægget. Vi håber, at du får noget med dig, du ikke havde forventet

Laura Aller Jonasdottir, Politiken.

Det er vores håb med både Politikens, Kristeligt Dagblads og Jylllands-Postens højskoletillæg: At du om du har været på højskole eller ej, bliver inspireret, overrakset og får noget med, som du ikke havde forventet.

Du kan læse tillæggene her:

Jyllands-Posten

Kristeligt Dagblad