Højskolerne inviterer til Online Åbent Hus

Udgivet 12-03-2021

Kommende elever og højskoleinteresserede kan i år møde skolerne til et online arrangement, hvor der vil være mulighed for at besøge to højskoler og stille spørgsmål til elever og lærere.

Højskolerne holder stadig åbent hus

Selvom mange højskoler i år ikke kan invitere indenfor til et fysisk åbent hus-arrangement, så er der stadig mulighed for at få en forsmag på livet, hverdagen og fagene på en højskole. 32 højskoler er nemlig gået sammen om at holde åbent hus virtuelt, så du kan blive klogere på om højskolelivet er noget for dig.

Læs mere om Online Åbent Hus og se hvilke skoler der deltager

Besøg to skoler

Til Online Åbent Hus får du mulighed for at besøge to forskellige højskoler og stille spørgsmål til lærere, elever og forstandere fra de enkelte højskoler.

Du vælger selv hvilke skoler, du vil besøge, og hvis du er i tvivl, om højskole overhovedet er noget for dig, kan du også vælge at høre et generelt oplæg fra to tidligere højskoleelever.

Tilmeld dig Facebook-begivenheden og bliv mindet om Online Åbent Hus

Hvor og hvornår

Online Åbent Hus finder sted den 20. april kl. 19.30 – 20.45.
Der sker på Zoom, og der er ingen tilmelding.

Brug dette Zoom-link og koden: ”987654” til at logge på arrangementet.

19.30 Velkomst ved Højskolerne
Velkomst og intro til programmet. Vælg første højskole.

19.40 Ud på Højskolerne del 1
Du kan besøge en af de deltagende højskoler, som har et 30-minutters program. Eller du kan vælge at få en introduktion til højskolelivet generelt. Her møder du tidligere højskoleelever, som vil svare på dine spørgsmål.

20.10 Vælg anden højskole

20.15 Ud på Højskolerne del 2