Vil du på højskole? De nye kurser er på hjemmesiden nu

Udgivet 25-10-2021

Nu er næste års korte og lange højskolekurser på hjemmesiden. Find dit ophold mellem næsten 1100 korte og 160 lange kurser.

Søg efter et højskolekursus der passer til dig

Savner du inspiration til valg af et højskolekursus? Så søg efter et kursus i vores kursussøgning. Der er fag til stort set enhver smag. Du kan blive klogere på kunst, arkitektur, grafik, musik, teater, litteratur, sprog, medier, samfund, politik, rejser, naturen, idræt, gymnastik, sundhed, mad, livsstil.

Søg efter kurser

Den brede vifte af kurser udbydes af de 70 højskoler, som findes i Danmark.

Højskolekataloger lander snart

I midten af november udkommer de nye højskolekataloger, der giver dig et overblik over alle de danske højskoler og deres kursusudbud.

Du kan finde og bestille de nye gratis højskolekataloger, når de kommer her.

Send mig et katalog, når det kommer

Fag og emner - 1-7 uger

De danske højskoler tilbyder mere end 1.000 korte kurser indenfor forskellige områder.

Se fag og emner

Fag og emner

De danske højskoler tilbyder tilsammen undervisning i mere end 200 forskellige fag.

Se fag og emner