JULEKONKURRENCE: Del dit bedste højskolememe, og vind fede præmier!

Udgivet 22-11-2022

Er du en af de de sejeste meme-magere, højskoleverdenen har at byde på lige nu - eller kender du dem, der er?

Igen i år laver Højskolernes Forening en meme-julekalender-konkurrence på Instagram, hvor eleverne overtager feedet med deres sjove memes om højskolelivet.

Konkurrencetid

Du har gået på højskole i nogle måneder, og klicheerne står i kø. Du har ladet skægget stå, fået en ørering og skiftet dine chelsea boots ud med klipklapper.

Nu vil din forudsigelige højskoleadfærd komme dig til gode! Deltag i Højskolernes meme-julekalender-konkurrence!

Deltag og vind

Send dit bedste højskolememe over Instagram til @hojskolememes. Vi udvælger de sjoveste og deler dem, og de absolut svedigste memes hyldes i de daglige julekalenderlåger på @hojskolerne’s Instagram frem til den 24. december.

Til sidst kåres de bedste memes, og der er præmier til 1., 2. og 3.-pladsen.

Du kan sende dine memes fra nu af og frem til jul, men jo tidligere du sender, jo større er dine chancer for at gå viralt!!!!

Sådan deltager du:

• Lav et meme, der omhandler højskole eller refererer til højskolelivet i et eller andet omfang
  • Du skal følge kontoen @hojskolerne og @hojskolememes
  • Send dit meme/memes direkte til kontoen @hojskolememes eller brug #højskolememe
  • Hvis dit meme er ægte sjovt, deler vi det og tagger dig i opslaget.

Præmier:

1. plads: Biografbilletter (whaaaat!) til dig og fem af dine besties
2. plads: Bæredygtige højskole t-shirts til dig og fem klimabevidste, merch-loving buddies
3. plads: Fake højskole-tatoos og lækre nøglekæder til dig og fem af dine hoomies